Sinaz İkinci ay aşısı ve roto aşısı yaptıranlar var mı bebeginizde herhangi bir huzursuzluk ateş oldu mı rota aşısı canlı aşı oldugu için herhangi bir sorun yaşadınız mı ?
Adenveannesi Sinaz 2.ay aşısında biraz ateş yaptı huzursuzluk da yaptı ama rota hiçbirşey yapmadı sadece kusmaması lazımmış kusmadı da
EceDM Sinaz rota ağızdan damla şeklinde oluyor. Ateş yapmaz, sadece biraz ishal yapabilir. Ama düşük bir ihtimal, ve biz iki dozunda da bir problem yaşamadık.
birpapatyaannesi- Biz yaptırmıştık hiçbir sorun yaşamadık sadece kısa süreli bir huzursuzluk vardi okadar
Askdurum Sinaz Normalden daha sık ve sırtına çıkacak şekilde yaptı daha çok yayılıyor kakası fark ediliyor