Ahsenmommii 6 ay 12 günlük Kızım 3 4 gündür hicbisey yemiyor devamlı ağlıyor çok az emiyor mama yemiyor biberonu ısırmaya çalışıyor , emerken de aynı hareketi yapıyor, çok huysuz aç aç uyuyor ya çok canım sıkkın böyle nasıl olacak bana bilgi verin nolur 😩
Elisa34 Ahsenmommii diş belirtileri iştahsızlık çok oldu kızımda diş döneminde ya memeye ede veya çok düşkün olan bebeklerde oluyo tabi