Gamzeemre Bebegimannesi geçti sadece çok sıcakta durursam ya da çok streslenirsem oluyor hemen ilaç alıyorum geçiyor kaç ayda bir luyor yani eğer sizinki çok ilerlemesiyle tamamen keser
Busraata33 Gamzeemre belli olmuyor her zaman olan birşey değil zaten en son 4ay önce oldum hamileydim losyonla serumla geçti
Bebegimannesi Gamzeemre maalesef bende de 5 senedir var crebros kullanıyorum her gün içiyorum içmezsem kaşıntıdan duramıyorum ilaçsız yaşayamıyorum yani
Bebegimannesi Alparslanim1 ben içiyorum hem hamileliğimde sürekli kullandım hemde şu an emziriyorum hala içiyorum
Alparslanim1 Bebegimannesi bende kullanıcam o zaman doktor kullan dedi internet kullanmayın diyor korktum
Bebegimannesi Alparslanim1 kullanmadan durabiliyo musunuz ki ben şahsen duramıyorum doktor kullanma dese bile yapacak başka çarem yok kullanmaktan başka kullanmazsam delirten bi kaşıntı oluyor sizin kaç senedir var
Alparslanim1 Bebegimannesi bende kurdeşen yok . Benim polen alerjim var o sebepten kullanıyorum bu ilacı. Boğazda gıcıklanma ve gözde şişlik oluyor gözüm baya şişti şuan dayanabildiğim kadar dayanıyim dedim ama çok zor