EcmArs Ben kullanıyorum canım şöyle söyleyeyim iki aylıkken almıştım hiç istemedi zaten farkına da varmadı . Şuan 6 aylık onunla uyuyor . Eğer bebeğin ay olarak biraz büyükse memnun kalırsın ama yenidoğan döneminde pek işe yaramıyor açıkçası
hestiaone Ben de yenidoğan döneminde almıştım bir ümit sadece baktı eline alıp oynamadı bile hiç.Şuan 6 aylık bazen veriyorum sesini açıp ama o kadar ağır ki tutup sarılması falan zor yani.Ikı kere koydum yanına tınlamadı bır kenarda aksesuar olarak duruyor