Recbeyer filede yıkadım bende elime zıbın geçirdim ilk zamalar kayar diye çok korkuyordum ve salonda yıkadım geniş alan olsun rahat yıkıyım diye 2. De cesaret ettim senin evladın her zaman yanında birileri olmayacak dedim bismillah dedim giriştim bir bakmışım ki alıştım alışıyor insan anlık bir cesaret gerekiyor. Korkuyorsanız ilk başta eşiniz yanınızda olsun ama siz yek yıkayın 1-2 derken yaparsınız tek başınıza hatta daha kolay geliyor tek yıkamak ☺️