Merve_Aydn61 Kızlar doğumdan 2 buçuk ay sonra adet oldum ama çok kanamam var lohusa olduğum zaman bile bu kadar kanamam olmadı normal mi acaba yaşayan var mı ?
ddeniz23 Merve_Aydn61 ben 3 ay sonra oldum neredeyse yok denecek kadar az geldi bir dahaki ay yine oldum o zaman çok gelmişti ama öyle hastanede ki gibi değildi
Ervaduha Canım selam bende tam 53. Gün adet oldum inanılmaz çok kanamam var senın nasıl ilerledi adetin hep yoğun mu oldu yoksa azaldı mı günden güne birde kaç gün sürdü sanki bi yerim kesilmiş gibi kanamanın rengide
Merve_Aydn61 Ervaduha ilk 4 gün çok yoğun oldu aşırı yoğun oldu ped yetiştiremedim son 2 gün azaldı kesildi azaldı sonra bitti
Ervaduha Ay benımde 2. Gün bugün sanki hep böle kanıcakmış gibi hidsrdiyorum aynen prf yetişmiyo kıyafet batıyo sağlam bi şekilde içeriyi temizliyo heralde