Kızlar çocuğum 1 yaşına girmek üzere. Bir misafir gelince yada biz bir yere gidince sürekli ağlıyor. Yanında oturup sadece onunla ilgilenmemi istiyor. 2 dakika ayrılamıyorum yanından. Ama evde yalnızken böyle yapmıyor. Avm de yada cafede felan otururken sorun yok. Seviyor kalabalığı. Ama evde kalabalıkta hiç durmuyor . Mızmızlanıyor. Tekken Geziyor dolaşıyor oyun oynuyor. Evde kalabalık ortamda çocuğa nasıl davranmalıyım. Kalabalığa hiç sokmayayım mı . Yoksa atışması için sokayım mı . Bana bir akıl verin