Papatyaaa01 Merhaba anneler en güvenilir korunma yöntemi nedir sizce kimler neyle korunuyor? 2. Çocuğu düşünmüyorum kalıcı ve güvenilir bir yöntem arıyorum
canimkizim29 Papatyaaa01 kesin hiçbir yöntem yoktur. Hepsinin %1 bile olsa ihtimali var. Ama koruyuculuğu yüksek olarak iğneler var.(aylık,3 aylık.) Haplar düzenli kullanıldığında etkisi yüksek. Hormonlu Spiral. Deri altı implant
ikibebelikanne Papatyaaa01 hiç bir yöntem %100 korumuyor. Ama en güvenlisi spiral, devamlı kontrollerini yaptırır ve ek olarak prezervatif yada başka bir korunma yöntemi daha kullanırsanız daha güvenli oluyor digerlerine nazaran.
Guzelanne56 Dlshnn3 helal olsun valla 😂 her yönden girişleri kapatmışsınız ıstemıyorsunuz bellı kı Allah isteyene nasip etsin ama sizin olursa adını mucıze koyun😂😂 daha olmadan bütün zor yolları başarmış olur😂😂
Papatyaaa01 canimkizim29 hepsini biliyorum da hiç kullanmadım hanisinden memnunsunuz deri altı implant acı veriyor mu mesela takılırken çıkartılırken yada kolunuzda onu hissediyor musunuz?
Papatyaaa01 Taze1mom yaaa bir türlü cesaret edemedim hem taktırmaya korkuyorum acıdı mı takarken devlette mi taktırdınız özel de mi? Kayma falan olabiliyor diyorlar tedirgin oluyorum ama kafama en çok yatan da bu
Mavininbiri Taze1mom Sonrası çok kötü ama 4 ay olacak nerde ise taktıralı hep bir kanama hep bir leke 4 ay ın içerisinden 1 ay falan tek namaz kıldım diyebilirim
melike567 Taze1mom dogumdan sonra mi taktirdiniz kac gun sonra taktilar ağrı acı oldu mu adetli mi takıldı biraz cok soru sordum kusura bakma🤭
canimkizim29 Papatyaaa01 onu hiç yaptırmadım ama kullanan kişiler memnun. 5 yıl koruması var diye biliyorum.
Mavininbiri Papatyaaa01 Taktırması gerçekten hiçbir acısı yok ben özelde taktırdım gıdıklanma gibi oldu toplasan 1 dk sürmedi sonrasında da hiç ağrım olmadı şu an tek ve en büyük sıkıntım ara kanamalarının olması 6 ay a kadar düzelmesini umuyorum
Mavininbiri Papatyaaa01 Diyarbakırdayım 4 ay önce doktor fişi falan dahil 950 falan oldu şu an mutlaka artmıştır
Papatyaaa01 Mavininbiri valla özel muayene için öyle duydum ben sormadım bilmiyorum bana da çok geldi