Merhaba kızlar benim kızım 9 aylık sadece 4 ay emzirebildim ve sol göğsümü tamamen emziriyordum sağ meme ucum biraz daha büyük olduğu için onu hiç ememiyordu bende süt pompası kullanarak boşaltıyordum. Neyse sadece 4 ay emzirebildim sütüm yetersiz olduğu için mama başladık ve artık mamaya alıştı beni emmedi bende bıraktım. Sorum şu o emziremediğim sağ memem halenda ara ara yanıyo sızlıyor ağrıyo gibi oluyor dayanılmayacak bi ağrı yok ama bi hassasiyet hep var bir kere meme cerrahisine gidip durumu anlattım ultrason çektik temiz çıktı çok şükür ve bi tedavi önermedi geçer dedi ama geçmiyo. Acaba içeride kalmış süt enfeksiyonu felan böyle bi şey olabilir mi ne yapmam gerekir bilen yazarsa çok sevinirim