Merhaba arkadaşlar oğlum 22 aylık 3 gündür şiddetli olmayan ishali vardı ( günde 3 kere ) 3. Gün kusma eşlik edince hemen hastaneye götürdüm kaba bakıldı temiz çıktı bu arada ateş hiç olmadı halada yok şükür . Serum takıldı ve ilaç verildi . Probiyotik ateş düşürücü bulantı önleyici ilaçlar vermiş . Ama antibiyotiği kullanmıyorum ve ikilemde kaldım kullanıp kullanmamakta , daha önce bi antibiyotik deneyimimiz oldu ve hastalıklar peşi sıra geldi . Enfeksiyon vs ciddi birşey yoksa antibiyotik kullanmamaya çalışıyorum . Bu arada iştahımızda yok yazdığı ilaçlarda hep tok karnına . Evde napabilirim etili olur dediğiniz birşey varmı