oglumuz01
Oy kullanmamanın cezası yok ama günahı var, belki de kullanacağınız bir oyunuzla herşeyin kaderini değiştirebilirsiniz. Şöyle düşünün belki oyunuzla adaletsiz birinin değilde hakkı olanın başa geçmesini sağlarsınız bir oyla çok şey değişir emin olun.