kivitoannesii Ne zaman başyalım uyku eğitimine şusn ne zaman isterse uyuyor bende gün içinde bazen evde basen parka falan gidiyorum beneğimle saatlere dikkat etmem mi gerekiyor şimdi mi başlamam lazım
bal_cocuk kivitoannesii bebeğim 4 bucuk aylık 40 ı çıktığından beri ne zaman isterse o zaman uyuyor. Sadece uyku sinyallerini kaçırmadım hiç. Onun dışında gece uykusuna 9 gibi geciyoruz o zaman kundak yapıyorum ve kendi yatagında yatırıyorum o da da karanlık oluyor çok şükür sabaha kadar uyuyor bazen gece 12 gibi bi emmek istiyor o kadar. Saat odaklı değil de bebek odaklı ilerleyin
benoyleuygungordum_ kivitoannesii uyku düzeni ve eğitimi farklı şeyler. Biz uyku düzenimizi 20-25 günlükken falan oturtmaya başladık rutinlerle. Ama eğitim için en erken 4 aylık olmalı. Eğitim kendi kendine uyutmayı öğretmektir. Düzeni iste saatleri vs belli olması
CaninannesiCemre bal_cocuk Biz de size yakınız 4 ay 14 günlük:) gece uyku düzeni hep böyle mi oldu ?? Biz de sürekli uyanır olduk ,dün gece 4- 5 defa uyandı mesela ya kucakta ya memede dalıyor uykuya atak haftası gözüküyor hala
bal_cocuk CaninannesiCemre ben atak haftalarını hüç takip etmiyotum beni ekstra strese sokuyor. Evet gün geçtikce sabahları daha da geç uyanmaya başlado 9-10 ları buluyor bazen uyanması😂