Yrnkskn evet deniyorum benim bebeğim 10 aylık ek gıdaya 5.5 aylıkken başladık o zamandan beri kendim yapıyorum yarım çay bardağı bütün uçları karıştırıyorum ben yulaf keçiboynuzu buğday pirinç gibi 1 yemek kaşığı irmik 1 yumurta sarısı bi adet ezilmiş muz 1 yemek kaşığı yoğurt 1 yemek kaşığı da tereyağ arada keçiboynuzu özü koyuyorum tatlandırsın diye sonra 180 derece pişiriyorum. Tavsiye ederim bize göre tadı yok ama bebeğim çok seviyor benim umarım sizin bebeğiniz de beğenir