hunilimomm alev1 ben ikisinde de 40 çıkınca başladım kullanmaya büyük kızım da 8. Ayda bıraktım belim ağrıyor çünkü
Aychovsky hunilimomm 40 i cikinca cok minik olmuyormu ben 2 aylik oldu koyamiyorum cunku sanki rahat edemiyor elimle alttan destekliyorum
alev1 hunilimomm ayaklarına bir şey olmaz dimi erkek çocuk ya birde oturur pozisyonda üstünde +6 yazıyor ama kilo önden gidiyor taşımaz belki o ayda markete falan giderken takayım diyorum poşetler bebeğim kolum kopuyor
hunilimomm alev1 benim ki yeni doğan aparatli idi o yuzdn hemen kullandım ama bir iki saat değil de evin içinde yada markete giderken kısa sürede oturttum
alev1 [silindi] doktoruna sordum kanguru için erken 5 ayda başlayın dedi kasları daha güçlü değildir diyor
PamukPrensesannesii alev1 ben 6.ayda bırakmıştim kanguruyu. O aylarda kilo aldıkları için taşımak çok zor oluyor. Tabi siz bilirsiniz gene de