Kızım 27 aylık. Tuvalet eğitiminde bugün 3.gündeyiz hiçbir ilerleme yok. Öncesinde 1 ay kadar hazırlık yaptık. Külot aldık cicili bicili. Bunları giyeceğiz bezleri atacağız diye anlattım. Kitaplar aldık okuduk. Bezini çıkartıp lazımlığa yaptırdım. Hiçbir sorun yoktu. Geceleride kuru kalkıyordu. Dedim artık hazırız başlayabiliriz. 20 dk da bir tuvalete götürüyorum oraya da yapıyor ama tuvaletten geldikten 5 dk sonra altına kaçırabiliyor. Tutma aralığı o kadar kısa ki. Yani şırıl şırıl yapmıyor ama sürekli kaçırıyor. İlk gün 20 kere üst değiştirdik. Bugün 3.gün hiç bir değişiklik yok. Kakayıda altına yapıyor. Geceleri ise tam tersi. Uyumadan 2 kere falan götürüyorum. Sabaha kadar damla kaçırmıyor. Demek ki tutabiliyor. Peki neden böyle yapıyor. Her zaman ılımlı ve sabırlıyımdır asla kızmadım korkması için bir sebep yok. Hazır değil miydi acaba. Yoksa normal olan bu mu? Yardımınıza ihtiyacım var.