Hemşiremiz 9 ay aşısına çağırmadı bende yapılmıyo heralde diye düşündüm. Ama arkadaşım bizim hemşire çağırdı biz yaptırdık dedi.. Doktorumuza sordum oda 9 ay aşısı var yaptırın dedi. Hemşireye sordum tekrar 1 yaş aşısında olduğu için kimse yaptırmak istemiyor tek kişi içinde sağlık ocağına gelmiyor dedi. Siz yaptırdınız mı? Benim aklım karıştı