Taham hemanjiyom deniyor netten bakabilirsiniz. Doğum lekesi benzeri birşey benimde kızımın yüzünde vardı kulağının altında. Dr 2 yaşına kadar azalacak dedi boyutu ve rengi gerçekten de azaldı. Estetik kaygınız varsa hemen geçsin isterseniz kalp ilacı veriyoruz dedi tabiiki istemedik. Nadiren kalıcı olabiliyormuş, büyüdüğünde kalırsa kendi isteğine göre aldırabilir diye düşündük. Bizim izimiz geçti ama baya silik görünüyor şuan. Ama tabii takipli doktoruna bir sorun 🌺