Meyra-19 Kızlar bundan 8 gün önce burayada yazmıştım betam 52 lerde cıkmıştı bugün tekrar verdim 2505 çıktı bazıları 1 hafta olmuş az cıkmış vs vs dediler sizce normalmi normalse kaç haftalıktır kese görünürmü doktora hiç gitmedim ..
Sultanee Meyra-19 Maşallah🤍 hayırlı olsun gözünüz aydın benim ilk betam 266 do 1 hafta sonra doktora gitmiştim 6 haftalıktı.
PatronBebek Meyra-19 haftanız son adet tarihine göre hesaplanır. Bu değerle kese görünebilir. Hayırlı olsun 💜