MinasMom34 Kızlar kızım 3 ay 19 günlük öksürüğü var böyle balgamlı gibi sanki kendi ailemin yanında kalıyorum annem bı şey olmaz diyo doktora götürelim dedim ama var mı sizin de hasta bebisleriniz evham mı yapıyorum acaba biraz 🤔
Asel0135 MinasMom34 bizdedir vardı önemli olan ciğerlere inmemesi öksürürken hafif sırtına vurun balgamı atarsa iyi sıkıntı olmaz.
Yigitkomuz_ MinasMom34 bizimde oldu canım 3 aylıkken ama sadece surup verdiler yolladılar yani benimki de çok oksuyordu 3 gün geçmedi gittik surup verdi varsa sende bebegine verebilirsin şurubundan
Sin21 MinasMom34 doktor vermeden herhangi bi ilaç kullanmayım lütfen. Sık sık burnunu temizleyin baktınız hala devaö ediyor götürün mutlaka ciğerlere inmesin.
Yigitkomuz_ MinasMom34 doktor bize calpol verdi canım senin elinde yoksa giy genede evinde bulunsun bize fitil de verdi evde bulunması iyi her ihtimale karşı
MinasMom34 Sin21 burnunda görünürde herhangi bi şey yok boğazında var sanırım bazen hırıltı geliyo nefes alırken falan
MinasMom34 Yigitkomuz_ geçen yarım çay kaşığından az verdim calpolden biraz daha iyi gibi ama yine var öksürüğü ara sıra
Yigitkomuz_ MinasMom34 öksürük içinde burda baya kişi ıhlamur veriyormuş canım çay kaşığıyla denermisin bilmiyorum da 2 aylıkken falan kullanan duydum bazı anneler de kışın hergun veriyormuş yatmadan önce bende vericem artık baklm hemde rahatlatiyomus