AdenAksununAnnesi Bebeğim 3 ay 15 günlük emzik tutturmak istiyorum ama tutturamıyorum siz nasıl tutturdunuz
edafmo AdenAksununAnnesi sen bir tık geç kalmışsın canım ama acıkmaya başladığında arandığında uyku aralarında vermeyi deneyebilirsin. Kendi sütünü sürüp verebilirsin. Ben hepsini denedim hatta yanlış ama şekerli su bile denedim olmayınca olmuyor. Ben doğduğundan beri deniyorum 3aylık oldu tutmuyor😂
Zeynepsametaras AdenAksununAnnesi İlk doğdugunda almadı ama hep denedim sonunda tuttu şükür . Bir nevi susturucu görevinde. Şimdi 10 aylık oldu şimdide agzından düşürmüyor . Kendi alıyo takıyo 😂
Minigim38 AdenAksununAnnesi 4,5 aylıkken tuttu ayakta ninni eşliğinde gezdirdim elimle ağzında tuttum sonra emzirme pozisyonuna aldım göğsümü açtım ucuna emzigi koydum süt kokusu ile emmeye başladı. Öncesinde hep vermeye çalıştım kustu ögürdu ama pes etmedim 😄
AdenAksununAnnesi edafmo doğduğunda çok denedim almadı damaklı emzik verdim almadı sonra bir ara aldı emdi oda 1 dk sonra bir daha almak istemedi
Beren1818 Ben emzikle alakalı olduğunu düşünüyorum. Denemediğim emzik modeli kalmadı en son bibs couture olanı tuttu. Onun ucu minikti. 2 aylıktı
nevaligunler Plipsh avent deneyin benim kızım başta damaklı emziği tuttu sonra istemedi öğdü attı aventi denedim ilk başta almayacak gibi oldu ama şimdi çok güzel alıyo