Merhaba kızlar,:) bugün 12.ci günümüz oğlum ağladığın da direk ağzıma meme gelsin modunda benim ise göğüslerim zaten yara çok acı veriyor,yavaştan düzene sokmak istiyorum hastane 2 saatte bir emzirme önerdi? Siz nasıl yapıyorsunuz özellikle geceleri?