fatmakutay Nil595959 Kızıma Aptamil veriyorum. Prebiyotik lif içeriyor, hiçbir sorun yaşamadık. Doktora da gittiğimizde gelişiminin iyi olduğunu söyledi.
burcusenova evet canım çok memnunum, neredeyse tüm çeşitlerinden de aldım. en çok sütlü muzlu kayısılı olanı sevdi
Ilkgozagrim meric Acaba hero baby kullandınız mı kızım sevmedi onu bende aptamil denemek istıyorm aynı degilse deneyecegım
nagehanyorulmaz Ben kullanıyorum 5 meyveli ve 7 tahıllı elmalıdan güzel bebeğim severek yiyor tavsiye ederim şekersiz de gayet memnunum
ummuhanipekoglu [bilinmeyen] ben kullanıyorum sabah kahvaltıda ve akşam yatmadan aptamilin 7 tahıllı elmalı olanını çok seviyoruz :)
16012018 Biz 5,5 aylıktan beri kullanıyoruz. Kızım 2 yaşına girecek nerdeyse hala geceleri ve bazen dışarıda veriyorum. Çok seviyoruz. 5 aylıkken kilosu az diye doktorumuz vermişti bizde hiçbir yan etki yapmadı