bebekars bugün bizde aşıdan geldik. Tam uyku saatinde eve döndük uyuttum. Normalde 1,5 saatten fazla uyutmuyorum hemen uyandırıyorum. Bugün aşı oldu diye 2 saat uyursa uyusun uyandırmıcam huzursuz olmasın. Bakalım şimdi yanında sessizce yatıyorum 2 saat uyursa belki tek uykuyu denerim bugün?
Ya aşılar sizde ateş yaptı mı ? ( doktorum menenjitler gibi bu aşıda çok ateş beklemiyoruz dedi )