1Cicianne 37 haftalıkken doğdu bebeğim baş çevresi 35 le ödemli doğdu daha sonra 33 e düştü şuan 22 günlük 34 olmuş Normal dedi bana doktorlar 3 ayrı kontrolr gitmiştik sorun gören olmadı canım
Tubik57 1Cicianne bizimde doğdugunda 35 yazılms 33 e düştü. 15 günlükken 33,5 olmustu.Kızımda 37 haftalık doğdu. Pazartesi günü kontrolümüz olacak inşallah güzel şeyler söyler
1Cicianne Tubik57 niye korkutmuş ki sizi doktor ben başka şehirde özelde gittim normaldi kendi şehrimde gittim hemde 2 ayrı doktora hep normaldi