Oğlum 3.5 yaşında küçük tuvaletinde sorun yok yapıyor lazımlığa gecede altına kaçırmıyor ama kakasına gelince pijamasına yapıyor saatlerce lazımlıkta kakasını bekliyoruz ama yapmıyor tekrarda bezlemek istemiyorum kreşe vermek istiyorum ama kakasını yapmıyor bende burada bekliyim bir yol gösteren olur inşallah 🤦🏼♀️