Kızlar ben 4 mayısta gebelik testi yaptım direk çift çizgi çıktı emin olmak için 9 mayısta yine yaptım yine hemen çift çizgi çıktı dün kan testi yaptılar beta değerim 2055 yazıyor netten bakıyorum 3 haftalıkken bu değerler arasında görünüyor ama benim son adet tarihime göre yarın 6 haftalık olacak sabahta ultrasona girdim görünmedi haftaya tekrar gel dedi ilk hamileliğimde özel e gidiyordum 5 haftalıkken kese görünmüştü herşey normal mi ya