aytugpasa Kızlar selam 2 aylık bebemin yüzü sıcaktan isilik oldu bikaç gün bnde sütümü sürdüm geçti fakat şimdi de aşırı kuru 😢 hangi krem önerirsinz ya da ne önerirsiniz?
Eymnnn aytugpasa benimde bebeğimde kuruluk oluyor gün aşırı duş aldurdigimda şampuan ve duş jeli kullaniyordum bu yüzden olduğunu dusunuyorum. Artık her banyoda duş jeli ve şampuan kullanmıyorum
Yesodiyorlar aytugpasa mustela stelatopia doktorumuz önermişti isilik ve kuruluk vardı yüzümüzde sürüyorum her gün nemlendiriyor kaşlarımızda konak çıkmıştı onuda geçirdi
aytugpasa Eymnnn hem evim soğuk hem dha ankaraya yaz gelmediğinden hergün yıkayamıyorum ben yine de kuruyo