Damlabuyuk evet ağrım benimde oldu. Simdi 9.ayına girdi, en son reglimde ağrım yoktu mesela. Bir de 88 gün gecikme yasadım en son reglimde ve 4 gün full kanamam oldu normalde 2 güne azalırdı. Ağrı ise Zamanla azalıyor olabilir. Benim sütüm hep azdı ve bende 3 ay sonra reglim basladı sonra da düzenli devam etti. Süt geliyor tabiki, ins sizin azalmaz devam eder emzirebildiğiniz kadar emzirin🌸