Öyle deniliyor IQ anneden geçermiş… o zaman benim ve kardeşlerimin aptal olması gerekirdi … ben hemşireyim okulu birincilikle bitirdim, ablam öğretmen. Ya da annesi zeki olan kardeşlerin hepsinin zeki olması gerekirdi.. beslenme, çocuğun yetiştirilme tarzı ,çevresel faktörler etkili bence. Aldanmayın öyle şeylere