Merhaba kızlar oğlum 2 yaşında 1 yıl önce bile humana stil tea kullanıyordum emziren anne çayı. Biliyorsunuzdur oralet gibi bişey. 60 tl den alıyordum kutuyu. Şimdi bi yakınım doğum yaptı alayım hediye birkaç kutu dedim. Nete baktım kutusu 700 lira ya 😵 her şey pahalandı evet ama bu kadar olamaz ya. Karaborsada mı bu ürün bilen var mı vallahi şoktan çıkamıyorum