Kızlar merhaba bebeğim doğduğunda göbeğinde akıntı vardı doktor enfeksiyon yok parça kalmış dedi ve yakma işlemi yaptı iki defa geçti ama ara ara tekrarlıyor göbeğinin çevresi kızarıyor cildi hassas o yüzden oluyor dedi krem verdi kullanınca geçti ama yine oldu doktor benim yapacağım bişey kalmadı cildiyeye git dedi cildiye benim yapacağım bişey yok krem veririm sadece dedi ne yapmam lazım başına gelen var mı bebeğim 5 aylık