Kızlar doktora gittim doktor misol adında ilaç verdi ve yarım atmamı istedi eczanedeki çalısanda yarım olarak atmamı istedi. Ama antidepresan kullanan bi arkadasım 4 gün yarım atıp sonraki günler tam atıldıgını söyledi. Ama bana ne doktr nede eczacı o şekilde açıklama yapmadı. İlacı kullanalı 16. Günüm ve hala etksiini görmedim acaba yarım kullandığım içinmi bilgis olan varmı