Merhaba sevgili anneler
Bende yeni anne oldum bebeğim 25 günlük gayet güzel emiyordu.. Bi haftadır sağ memeyi emiyor ama meme yumuşayıncaya kavga ede ede emiyor sonra ağlıyor. İki gündür de sol meme aynı şekilde oldu süt mü gelmiyor yetmiyor mu anlamıyorum
Özellikle akşam bu şekilde oluyor. Kakası çişi oluyor. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz tecrübesizim sağa sola soruyorum artık yetmediğini düşünüyorum kendimi iyi hissetmiyorum