Merhaba güzel anneler benim 3 buçuk yaşında kızım var som 1 haftadır bı yere gidecem diye tutturuyor sürekli ağlıyor sürekli inatçılık yapıyor markete falan girdimizde ille istedini almamizi istiyor hiç bı şekilde ikna edemiyorum kendi başına oyun oynamiyor gittiği yerde ille kalmak istiyor birde üstüne çok hircinlasti bazen kendi çocuğumu taniyamiyorum nasıl bı yol izleyebilirim??? Tavsiyeleriniz varmı acaba?