Oğlum da 4,5 mm delik var 9 aylık şuan 3 aydır hap kullanıyor kapanmazsa açık kalp ameliyatı diyor önce de anjiyo demişti. Aylık da kontorle çağırıyor gidiyoruz Anlamadığım şey bazilarin ki mm si çok büyük 6 7 mm olan var onlar hap kullanmıyor kapanmasını bekliyorlar. Anlamadım yani de Başka bir doktora daha gidecez ama yine sormak istedim