Merhaba hanımlar Airfryer almaya karar verdik ikisinin de görselini yüklüyorum Philips markasına göre bana uygun geldi bu modeli kullanan var mı aynı şekilde kumtelin xl modeli de aynı fiyatta kullananlar varsa güzel ya da kötü yönlerini yorumlara bekliyorum teşekkür ederim🩵

