Selam arkadaşlar 23 aylık kızım var sabahları çok erken kalkıyor ve ağlayarak balı çok sevdiği için bal diye aglyor iki haftadır iflahım söküldü fakat bugün anladımki acıktığı için bal diyor bu çocuk sizler çocuklarınza ek besin ne veriyorsunuz bebe büskivisi sağlıklı değil diye sütle hiç vermedim ben ne vere bilirim bana fikir verr msnz lütfen