Caglakarabak 10 aylık olduk hala dişlerimiz çıkmadı sadece 1 tane üstten köpek dişi patladı o kadar normal mı bu
Umutluluk Geç çıkaran bebeklerde genel sebeb d vitamini eksikliği demişti doktorumuz bizde vitamin kullanınca hemen rahatlıkla patlattı