Ya cidden cildirmama ramak kaldı. Bebegim 5 ay 23 günlük iki elini birlikte kullanmıyor ya sağ elini kullanıyor ya sol elini oturtuyorum otururken hiç kullanmiyor ellerini. Yatarken üstten birşey uzatıyorum iki elini uzatıyor ama tuttuğu an birini bırakıyor. Elden ele nesne geçirmek zaten yok. Hareketsiz bir bebek biraz kilolu yediği yarıyor. Dönme falan da yok. Pazartesi kontrolü var bir haftadır iyice sinir krizleri geçiriyorum. Bir o kadar da üzülüyorum bir sorunu mu var diye. İki eliyle neden tutmuyor anlamıyorum kolları kuvvetsiz gibi aklıma herşey geliyor. Yüz üstü koyduğumda iki elinin üzerine kalkıyor hipotonik vs olsa onu da yapamaz sanırım bilmiyorum. Mesela sağ tarafına birşey koyuyorum sağ eliyle uzanıyor solla da uzanmiyor normalde bunlar yapabilmesi gerekmez mi 😭😭