Bilgiliannee Almayı düşünüyorum ama hiçbir fikrim yok ne nasıl olmalı bilmiyorum alan kullanan önerisi olan var mı 🫶🏻
Birbebetoannesi Bilgiliannee yeni Xiaomi mop pro 2 aldım. Çok araştırmıştım. Teknosa, vatan ve media markt çalışanları o cihazı önerdi henüz açmadım evime geçince kullanıcam
mucizeminnosum Bilgiliannee roborock s5 kullanıyorum memnunum ama fiyatı ne kadar oldu bilmiyorum ben aldığımda uygundu hepsiburadadan almıştım
Bilgiliannee Ygtszgn Nerden ne kadar aldınız canım aslında iş görür olsa yeterli ya öyle çok aşırı pahalılardan istemiyorum da ☺️
Bilgiliannee mervenurelvinada Baktım 10 bini aşkın aslında 10bin altı bakıyorum ben var da ama hangisine karar veremiyorum 🥲
Bilgiliannee Birbebetoannesi Nerden aldın canım bende media marktan düşünüyorum aslında internet üzerinden beklemeyim diye gidip almak istiyorum
Eminecak Bilgiliannee Xiaomi s10t kullanıyorum memnunum güçlü ve turbo modu vok güzel supuruyor. Lazerle gördüğü için bir yerlere çarpmıyor. Güçlü modda bile gece calistirabiliyorum sesi çok olmuyor. Sessiz modu da var tabi ama denemedim.
Birbebetoannesi Bilgiliannee Teknolojik aletleri daha çok mağazadan alma taraftarıyım muhatabınız var en azından bir şey olsa. teknosadan aldım hatta alınca düştü fiyatı :) artı 3 yıl daha garanti süresini uzattık. 3 yılın sonunda mutlaka batarya değişimini önerdiler ve batarya değişimi de içinde bilginiz olsun.
susariii Bilgiliannee Xiaomi vacuum mop 2in1 kullanıyorum ben de gayet memnunum 2 kedim var her gün aynı saate ayarladım çalışıyor gayet memnunum günlük süpürgeyi o yapıyor tavsiye ederim
Uffsananebeslk Bilgiliannee Ixıomı var bende. Salonda bazen süpürmesi gereken yer icin calıstırıyorum orası haric her yeri süpürüyo
KumsalAda2 Fakir var bende mop özelliği de var satıyorum çok memnunum güzel ama dyson istiyorum o yüzden satmak istiyorum 14 e almıştım ben 10 a satıyorum 5 aylık ürün
mervenurelvinada KumsalAda2 kız bende de fakir vsr bende 5 syboldu 11 Aldım. Seninkinin adı ne ? Bir de robot süpürge den Dyson a geçilir mi bebek varken valle elim kolum, güçten tasarruf 😃😊
Bilgiliannee KumsalAda2 Yaaa aslında bende dysonla robot arasında kalmıştım hangisini alsam diye niye dyson almak istiyorsunuz kii belki benim de fikrim değişir 😅
KumsalAda2 Bilgiliannee ben temizlik konusunda fazla takıntılıyım 😂 robot kendi Halinde takılıyor süpürüyor siliyor içim rahat etmiyor illa ben kendim süpürcem silcem dip köşe o zaman rahatlıyorum
Bilgiliannee Birbebetoannesi Doğru canım bende aslında binevi o açıdan baktım ne kadara aldın canım bende şahsen mediamarkt düşündüm Teknosa gelmedi de aklıma