2 ay 15 günlük oldu bugün ne gece uykusu kaldı ne gündüz uyuyor sürekli ağlama krizleri gazı kakası herşeyi yapıyor sancısı olunca anlıyorum artık zaten. Hep huzursuz düzenli kontrolleride yapılıyor birşeyide yok çok şükür ama anlamıyorum neden böyle çılgınlar gibi kulaklarıyla gözleriyle oynuyor eli sürekli ağzında başparmağı özellikle ne anlamalıyım bilmiyorum bir biz mi yaşıyoruz uyku sorunu