Mavisever KızLarr bebeğim iki aylık kakasını hep gürültülü yapıyor gaz ilacıda kullanıyorum bu arada. Sadece anne sütü veriyorum. Normalmi sizce bazı yerlerde süt alerjisi diye okudum ama kakasında kan mulus felan yok 🤷♀️
Deletedmom388 Mavisever Benim kızım da çoğu zaman öyle yapar 2ay 5günlük.. daha önce kaka testi de yapılmıştı sorun çıkmadı çok şükür.Gazıyla birlikte kakalarını da yapıyorlar sanırım ikisi bir arada😃
Bilgehan Mavisever benim bebeğim de aynıydı. 3,5 aylıkken mukus başladı. Daha sonra da alerji tanısı kondu. Ciddiye almalısınız.
Aysktr Mavisever hem sıvı olması hemde gaz olması sebebi ile öyle oluyor normal ama tabiki doktorunuza danısın içiniz rahat etsin mukus kan yok demissiniz 😊 Benim kızım da öyleydi hatta kendi kaka sesinden korktuğu bile olmuştu 😂 Herhangi bir sağlık problemi yaşamadı.
Mavisever Deletedmom388 Gazıyla çıkardığı kesinde. Bilgehan 🤷♀️ çocuk doktoruna bi gösteriyim o zaman
Oznurozer Benim kızımda öyleydi 4. Ayına kadar falan öyle devam etti çok komikti 🤭 gazdan oluyor genelde normaldir
Mavisever Oznurozer Yaa iyi bari içim rahatladı birazda olsa 😌 Artık ağladığında eşim diyo altına bak belki yapmıştırda ağlıyodur. Diyorum yok ses gelmedi 🤣🤣 Benimki o derece 🤣
Birgullll3 Mavisever sorun etme belli ki bebeğin gazlı ıkınırken kakayla birlikte gazda çıkıyor. çok iyi bence bizde samp simleks kullanıyoruz. Biogia falanlar hem patlar gibi yapıyor sırtına kadar çıkıyor. Gazı çıksında nasıl çıkırsa çıksın 😂😂😂😂bizimkisi çok gazlı öyle böyle değil gazdan ultrasonda midesi gözükmedi çocuğumun
Birgullll3 Mavisever aynen bide çok ıkınmasından kakasını aşağı doğru ittirdiği için doğal olarak gazla beraber çıkıyor 🤷🏼♀️