Merhaba bebeğim biraz tombiş 4 kg doğdu,şuan 5 aylık 8 kg. 3. ay kontrolünde doktor bacak boğumlarındaki çizgiler eşit olmadığı için kalça ultrasonu istedi çektirdik normal dediler.Daha önce doğduğunda da çekilmişti normaldi.ortopediye yönlendirdi o da sıkıntı yok dedi.Ama doktorum çift bez kullanmamı istedi 2 aydır kullanıyoruz.Son kontrolümüzde boğumlar aynı olduğu için 9 aya kadar çift bez devam düzelmezse ortopediye göndericem tekrar dedi.Bebeğinde böyle bir durum yaşayan var mı?