Ciseaysion biz varız 🤚🏻 😂 oğlumun doğum gününden sonra çıktı alt iki dişi. Şu an 15 aylık 2 dişten başka da dişimiz yok. Üst dişlerde çıkma belirtisi dahi yok. Doktoruna kafama çok takıyorum dişleri çıkmayacak mı dedim. Doktor da sen hiç dişsiz bir çocuk gördün mü elbette çıkacak dedi ama hala üzülüyorum çıkmadığı için.