Kızlar merhaba,kızım 21 aylık pazartesi günü doktora gittik çok az öksürmesi vardı burnu akıyordu temizliyordum zimax antibiyotik verdi ateşi çıkarsa kullan dedi zespira şase verdi, iburamin 2 tane de burun spreyi verdi çarşamba günü yani dün burnunu sabah temizlerken biraz kan geldi doktora gittik bazen gelirdi burnunu çok temizleyince kesilirdi bu az az geldi tekrar gittik dün tahriş olmuştur dedi krem verdi verdiği ilaçlardan sonra mıdır nedir iyice yükseldi öksürüğü çok öksürüyor nefesi daralıyor gibi dün dedi antibiyotiğe başlayın diye şimdi vereceğim ama bu ilaçları kullanan var mı etkisini gören var mı