Arkadaşlar bebeğim 35 günlük doğduğundan beri gaz sıkıntısı yaşıyoruz en son geçen cumartesi aşırı kusunca acile getirdik relactaz gaz damlası verdi onu kullandıktan birkaç gün sonra karnında gurildama ve ishal oldu damlanın yan etkisi olabilir mi kullanan var mı bu damlayi