NazAli Arkadaşlar 4 ay oldu normal doğum yapalı dikişlerim biraz vardı 10.gün gittiğimde dikişlerim açılmıştı maalesef tekrar atıldı ondan sonra çok korktum yine gidemedim ama çom iyi baktım dikişlerim iyileşti ama doğum yaptığımdan beri vajinadan gaz çıkıyor gibi nedir bu başına gelen var mı doğum yaptığım ve rahmim eskisi gibi olmadığı için mi acaba çıkıyor
Sibtug NazAli benimde bir süre bu şekilde oldu 1 yıl oldu doğum yapalı son 3-4 aydır falan olmuyor sanırım toparlanıyor vajina ama başlarda çok fazlaydı gerçekten üzülüyodum geçmezse diye
Bebekligiller NazAli benimde bebeğim 10 aylık. Halen bende de oluyor. Ne zaman geçer bilmiyorum. Doktor 1 yıl içinde geçmezse gel demişti
NazAli sarikusveannesi evet ya bende hareket edince çok çıkıyor özelikle sabahları anlamadım gitti 🙊Bide affedersiniz oraya baktığımda şekli eskisi gibi değil daha açık🙊
merve-aa sarikusveannesi ben de sezeryan yaptım aynı sorun tek bende var sanıyordum ya normal doğum neyse de sezeryan da neden olur bu durum çok kötü
Benimdunyamm sarikusveannesi bende sezeryan doğum yaptım ama bendede çıkıyor anlamafim yaa vajinamda geniş değil aslında ilişki esnasında acıyor ama niye anlamafim
sarikusveannesi NazAli Ya benim bi ilişki esnasında oluyo utanıyorum çözüm bulamadım her şekilde çıkıyo
metehanmom_ NazAli idrar torbası aşağı sarkınca oluyormuş ses doktora gitmiştim vücudun eski şeklini alması sürüyor biraz bence bir süre daha bekleyin, geçmezse doktora gidin alttan muayene ediyor
Merve0227 NazAli ilişki sırasında kendini kasıp aniden bırakıyorsan içeriye hava kaçıyor olabilir ani kasılıp gevşemeleri bırakman lazım doğumdan sonra insan psikolojikman hala dikiş yerlerim çok acıyacak tekrar açılacak korkusuyla ilişkiye girerken zorlanıyor kasılıp gevşemeler oluyor bu yüzden hava kaçıyor bunu kontrol edebilirsen zamanla geçecektir
NazAli Merve0227 4 ay oldu doğum yapalı doğum güzel geçti ama dikişlerin açılıp tekrar dikilmesi beni mahvetti sanırım bebeğime kavuşmanın verdigi mutlulukla çok hareket etmişim korktuğum için 4 aydır ilişki yaşamıyoruz yapamıyorum doğum beni çok korkuttu gerçekten
Merve0227 NazAli ilk zamanlar bende de vardı 6 ay sürmüştü geçmesi geçmezse bi doktora görün derim canım o zaman vajina genişlemesinden olabilir çünkü
Canselben Bende de var bu durum sezeryan yaptığım halde, doktor idrar torbası sarkmış biraz demişti bana kontrolde ve kegel egzersizi önermişti, inşallah geçer