ArhaninAnnesi Oğlum şuan 3,5 aylık ve odamda beşiğinde yatıyor,Grce uyutuyorum çok güzel sabah karşı 1-2 gündür çığlık çığlığa kalkıyor.Korkuyor mu başka birley mi inanın anlmadım.Dua edip yatırıyorum Yasin oluyor beşiğinde genelde,sizce neden bu çığlıklar :(
elifyakar14 ArhaninAnnesi benimde bebegim 4.5 aylık oğlumda o şekilde uyanıyor. Bagırarak. Sonra acı çekiyomuş gibi inliyor gözleri kapalı 😖
ertus26 ArhaninAnnesi canim benim danam da öğle çığlık çığlığa birde zorluyor iyice bütün gücüyle bağırıyor öksürük tutana kadar.. o an ya emziği düşmüş oluyor ya da acıkmış oluyor Gazı da olabiliyor bizde korkuyorduk hep ayetel kursi nas felak ama anladık artık o an istediği o olacak haber verme şekli bizimkinin alıştık 5 ay5 günlük 🙂
ummuhanvrl Benım oğlum 9 aylık doğdu doğalı bagırır çığlık atar keyifli uyandığını görmedim daha ben 😂 napalım okuyup üfleyip yatırcaz hepsi geçeçek bebeklik döneminden çıkana kadaf ççr böyle sürecek