eco1110- Hangi kahve makinesini kullanıyorsunuz memnun musunuz anneme almak istiyorum az bir zaman kaldı bugün çıkıp alacağım inşallah
Atlas2020 Evet ben karacanın hatır olanını kullanıyorum cok memnunum şimdi onun köz şeklinde olanı cıkmış sanırım pek araştırmadım ama aynı dönem benim kahve makinemden annemede almıştık seve seve kullanıyor canım
eco1110- Deleltedmom_69 ayıptır sorması ne kadara aldınız cevremde bazı kişilerde önermişti bir bakayım onada🌸
Deleltedmom_69 eco1110- ya ben 400 aldim teyzemde vardi onu hic kullanmadi oyle bana verdi normal fiyatida 750 800 heralde tam bilmiyorumcanim