kartanesi06 üff biz de 4 aylığız hala 2 saatte bir emiyoruz çok yoruldum artık haftaya kontrolümüz var doktora sorucam, internette yazdığına göre bebişler bu aylarda gece hep emmek için değil bazen alışkanlıktan uyanıyormuş ve emme süresini uzatmak için uykuya geri döndürmek gerekiyormuş. Doktora sorup bu bilgiyi doğrulayıp uygulamaya çalışıcam çünkü 2 saatten fazla uyuyamamak artık beni çok yormaya başladı sürekli uykuluyum